Tuesday, February 15, 2011

ERR .. HYE . SAYA BLOGGER BARU

Posted by Unknown at 6:13 PM

segmen segera En. Ben hari ni khas untuk blogger baru yang follower bawah 100...gila tak nak ikut shida..ko ingat ko dah pemes sangat...ikut jangan tak ikut..selagi cukup syarat jangan lepas peluang

en Ben memang selalu tolong blogger-blogger baru lagi tak femes macam aku ni tuk promotekan blog dan bagi tips2 berguna itulah otai blogger yang cukup di kenali..taq en. Ben

segmen apa plak kali ni pergilah korang terjah kat sini ye..



9 comments:

cik ayin on February 15, 2011 at 7:15 PM said...

terbang ke sini..datang dari belog abg ben :)

shida anwar on February 15, 2011 at 8:20 PM said...

@cik ayin
tq..tq..

anizsDANbintang... on February 15, 2011 at 11:15 PM said...

singgah sini kejap =)

Hazmin Hamudin on February 15, 2011 at 11:16 PM said...

salam perkenalan
saya pun blogger baru jgk
happy blogging ok

BLOG HAZMIN

noraim on February 15, 2011 at 11:16 PM said...

salam perkenalan.
datang dari blog BA :)

Awangku Johan on February 15, 2011 at 11:25 PM said...

salam ziarah dan salam perkenalan.. saya follow blog awak ek.. so dengan itu, mai la singgah blog saya n follow saya sekali ek.. hehe

ezie lizzie on February 15, 2011 at 11:29 PM said...

salam perkenalan. dtg dr blog abg ben. :)

asybedazzle on February 16, 2011 at 3:40 AM said...

slmt berblogging

shida anwar on February 16, 2011 at 7:25 PM said...

@anizsDANbintang
Tq..

@noraim
Selamat berkenalan

@Hazmin
Happy blogging

@Awangku Johan
Dah follow cikgu gak

@ezie lizzie
Terima kasih awak

@Tengku Nizam
dah jenguk..wah ramainya follower

@asybedazzle
hai awak

@c-tea
terima kasih ye..dah follow gak..ngee..

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates