Wednesday, February 9, 2011

bebas cancer

Posted by Unknown at 9:45 PM
semalam ada check up lagi kat Hospital Putrajaya...follow up yang hari tu..punyalah ramai umat..dahlah amoi nurse tu tak bagi aku amik darah dulu sebelum dapat no..alahai..sebelum ni ok je..tunggu no dekat sejam..lapar gila..pas dah dapat no baru leh amik darah..kurang lagi darah aku..pas tu tunggu lagi baru jumpa doctor..

asalnya puan doctor cakap result belum dapat..bapak lama dah dekat dua bulan..tapi nasib baik Puan doctor baik hati tepon makmal push dorg..leh... dah ada rupanya cuma belum key in kat system..apalah diorang ni..puan doctor suh aku tunggu kat luar...tunggu lagi?aduyai masak aku hari ni...sementara tu pegi amik ubat dulu..banyak gila ubat aku..stock tuk 2 bulan pas tu kena datang lagi amik..

banyaknya ubat..kenyang ubat je jawapnya..jimat beli nasi..

bila no aku kena panggil lagi sekali akupun melangkah lenggang kangkung..padahal dalam hati ada ombak ganas..takutlah weh..Alhamdulillah puan doctor senyum je.. confirm..bukan cancer..parathyroid biasa je..Alhamdulillah..syukur kepada-Mu YA ALLAH..punyalah suka masa balik berangan senyum2 sorang dalam keta sampai aku sesat .. (sila baca... sini)


p/s-mak antara orang paling gembira selain diri aku sendiri..terima kasih mak sebab sudi teman ida tidor kat spital walau ida tido atas katil mak tidor atas kerusi jer...sob...sob...sob...

2 comments:

So Shy Lady on February 10, 2011 at 10:57 AM said...

salam shida

moga dijauhkan tuhan dr pnyakit yg bbahaya.
parathyroid tu apa ye? tyroid kt leher ke?

font color kurang jlas

shida anwar on February 10, 2011 at 11:52 AM said...

@So Shy Lady

salam kak..

parathyroid tu kat leher..biji kat belakang thyroid..dia membesar dan dan ganggu kalsium dalam badan..kalau thyroid gangguan iodin.

pasal font tu nnt saya try tukar..tq kak...ngee... :-)

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates