Tuesday, February 1, 2011

Bloglist IqbalHakimi | Jom Terbang!!

Posted by Putera Helmei at 9:30 AM

Iqbal hakimi buka bloglist…disebabkan blog budak kecik ni (kecik bukan sebab badan dia kecik tp sbb dia adik..hihi) maka aku yg boleh dikatakan hari2 dok terjah blog dia sudah pasti akan ikut serta…sowey dik akak tidaklah begitu mengenali dirimu lagi..(ayat poyo)..tapi yg aku tau budak kecik ni belajar lagi kat Johor nun..

Asal aku terjumpa blog ni masa buat BW di saat2 nak masuk spital dulu..sehari sebelum kot kalau x salah..pelupa sungguh..di sebabkan nama dia sama ngan en. Hubby maka lagilah menarik minatku untuk memfollow nya…ok stop ngarut…pas ni bolehlah teruskan sessi mengenali ngan budak kecik ni..

Dik..kategori tu cam ne?...kurang kefahaman plak kat situ…kalau ikut yang di listkan akak masuk dalam kategori pompuan yg bekerjalah yek…suka hati ko lah iqbal nak masukkan cam ner ko nyer bloglist tu nnt…

Ok done x tutup lagi kan..malam sok kan tengah malam..?korang yang berminat meh terjah sini



2 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir on February 1, 2011 at 7:10 PM said...

thanks kak sebab join.hehe..baru tahu suami kak sama nama... =P

happy blogging kak =)

shida anwar on February 1, 2011 at 9:00 PM said...

@iqbalhakimi
...ngeeee...tq..

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates