Saturday, January 29, 2011

nak pakai baju apa?

Posted by Unknown at 9:16 AM
salam semua..

pepagi dah dengar soalan dr bebudak opis ni pasal nak pakai baju apa malam ni (rujuk sini)..ahaks...dalam hatiku xde lah nak pakai vogue2..bagai..aku kan selalu simple mimple..

x pernah lagi aku pakai baju menghelip..ghelip ke semata2 nak pg annual dinner company..sbbnya company aku ni dinner simple jer..xder lah cam company korg2 yg ada tema2... nak cari lady of d night k...selalunya aku pakai baju kurung/kebaya je yg aku tak pernah pakai masa dtg kijer..mesti korang cakap "hah baju kurung je?:...ya betul baju kurung jer..cuma adalah 2 kali dlm 7 tahun aku kijer kat sini aku pakai baju moden yg agak labuh sbb aku pegnen ngan baju blous ngan kain pario...2 kali dlm 7 tahun..haks..haks..

tahun ni aku nak pakai simple mimple jer..pakai suar ngann blous tudung je kot lain sikit...ahaks..kalau budak opisku baca n3 ni mesti dia gelak golek2...tak per kita tunggu jer malam ni..

p/s-Selamat Hari Jadi yang ke-5 anak ibu Muhammmad Khairil bin Muhammad Iqbal..ibu ada beli kek gambar upin ipin tuk abang..


6 comments:

eelobor on January 29, 2011 at 12:12 PM said...

itu ari saya ada pegi majlis dinner company wife. mulanya sya tak nak pegi dan izinkan dia pergi bagi meraikan majlis dinner tersebut. tapi bila dia paksa sya terpaksa gagahkan diri untuk pergi juga. menjadi masalah kerana dinner itu ada tema pakaian (arabian night) namun saya telah bagitau awal2 tak nak ikut tema dan nak pakai biasa2 jer.

bila dah sampai sana, cuma saya sorang jer yang berpakaian begitu dan pasangan2 setiap staff company bini saya semuanya ikut tema. lantas saya berfikir, kekadang adakalanya perlu kita berkorban demi untuk orang yang kita sayang walaupun benda itu kita tak berapa suka sangat.

shida anwar on January 29, 2011 at 12:39 PM said...

@eelobor
...ngee...nasib dinner mlm ni xder tema..kalau ada terpaksa gak ikut..betul..kadang2 kita "mesti" ikut apa yg ditetapkan terutama untuk masuk ke tempat yg kita tak biasa..dlm situasi ni sian kat wife...tahun depan spend sikit ye..tuk cover tahun ni punya..

tapi mlm ni saya nak pakai tudung yg saya x pernah pakai lagi bukan j masa gi kerja pg jalan2 pun x pernah..cam ner lah rupaku nanti?...

Rashid on January 29, 2011 at 4:21 PM said...

as salam

a'ahh kan pakai seadanya .. janji tak melanggar syariat.. pasti comel ..

shida anwar on January 29, 2011 at 5:14 PM said...

@salam rashed
...comel?..anak saya iyalah comel...ngee...

NzA on January 29, 2011 at 9:15 PM said...

biar simple asalkan bergaya n selesa....selamat menjamu selera.....

shida anwar on January 30, 2011 at 7:37 PM said...

@NzA
..kek besday 10 tahun company malam tadi sedap..hihi

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates