Tuesday, February 8, 2011

sesat di Putrajaya

Posted by Unknown at 10:03 PM
aduhai...dah berpuluh kali dari tahun 2008 aku dok ulang alik ke Hospital Putrajaya (HPJ) hari ni buat kesekian kalinya aku sesat lagi...buat malu jer..panik dah tentulah lagi-lagi aku bukanlah selalu sangat jalan2 kat Putrajaya ni....balik2 sampai HPJ je itupun ikut highway..kelakarpun ada gak...

nak jadi sebab aku nampak jer jalan yg ada papan tanda ke Shah Alam tapi aku just pandang dan terus...gila apa tah..selalu sangat macam tulah permulaan aku sesat kat Putrajaya ni..pandang je sign board tapi tak ikut...yang lagi sadis aku sesat sampai exit nak gi Bangi..lalu depan Hospital Serdang...selalu tu area Putrajaya je gila babas tul..siap masuk South Klang Valley Expressway (SKVE) lagi...nasib aku tak terus sampai Seremban kalau tak balik umah mak mentua terus jawapnya..

dalam hati apesallah aku tak der no tepon bloggers femes tu..kan dia dok
Putrajaya kalo dak aku suh dia pick up aku dan tunjukkan aku jalan yang benar..sape yang femes tu?sape lagi kalau tak en ben kita...rasa2nya dia sudi tak tolong aku?entah2 kenalpun tak..


3 comments:

schuk on February 9, 2011 at 4:27 PM said...

hahaha...pakai la gps len kli ..
xpun bawak peta..agak2 nk sesat,bukak,baca peta..xpun pulang ke pangkal jalan..ngeeeee

shida anwar on February 9, 2011 at 6:33 PM said...

@awang gelok
baca peta? fail..hahaha..

aDisH.sHidA on May 31, 2011 at 4:14 PM said...

looooor lain kali mintak tolong papago....shida jalan2 nie cepat tangkap skit i'allah ingat la jugak

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates