Tuesday, September 20, 2011

sesekali

Posted by Unknown at 9:42 AM
sesekali aku rasa hilang arah

sesekali aku rasa hilang tujuan

sesekali aku rasa hilang keyakinan

sesekali aku rasa keseorangan

sesekali aku rasa kekosongan

sesekali aku rasa kesepian

tapi aku tahu..

aku tidak akan

sesekali rasa diketepikan oleh -Nya..

mengadulah kepada-Nya wahai insan lemah..

walau sesekali kau khilaf tapi DIA tetap akan menerima

DIA pasti akan tetap mendengar suara keinsafan..suara mengharapmu..




p/s-mood rindu pada-MU..



6 comments:

kiera'sakura on September 20, 2011 at 10:01 AM said...

katakan lah Muhammad kepada hamba-hambaKu .. sesungguhnya Aku amat dengan mereka...

fana farhana on September 20, 2011 at 10:14 AM said...

rindu padaNya tu perkara biasa kak :)

fRaMe+LenSeS on November 10, 2011 at 10:43 PM said...

Yayyy,. kak da ada blog baru. weeee

kay_are on February 18, 2012 at 6:08 PM said...

memang aktif!!

kay_are on February 18, 2012 at 6:09 PM said...

salah komen r pulak.. sori kak! hee

Ania on September 29, 2014 at 9:53 PM said...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates