Friday, February 25, 2011

social network vs novel

Posted by Zul Helmei at 9:15 PM
alahai bila dah terjebak dengan social network ni kesian novel-novel ku seperti di anak tirikan..dulu ngan facebook..skang ni ngan blog pulak...ngeee...yang terbaru dok layan Sahabat Blogger...opsss bukan nak salahkan sesiapa tapi nak salahkan diri sendiri..

tengah berperang dengan ketamakan dalaman....hobi baru vs hobi lama....social network vs novel...maka di celah kesibukan bekerja dan urusan rumahtangga...setiap hari tetap cuba cari ruang untuk diri sendiri..memuaskan diri sendiri melayari internet berhubung dengan keluarga (mak pun ada pesbuk tau) dan kawan2..manakala membaca di waktu rehat sambil makan (punyalah gila novel) takpun di saat anak dah mula rebut nak tengok cartoon kat tenet...ngeee...

ada yang mempertikaikan kenapa engkau suka sangat baca novel..sampai masa makanpun ko nak baca novel..apa kata ko baca Al-Quran pula...aduhai kawan perlukah aku menunjuk2 membuat ibadah..lagipun bukankah itu kitab suci menghinalah aku sambil makan membacanya...berfikirlah sebelum berkata2 ye..

p/s:-jenguklah sini ye..mari lihat novelku itu..



4 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir on February 25, 2011 at 9:27 PM said...

hehe..iqbal suka gak baca novel =D

shida anwar on February 25, 2011 at 9:35 PM said...

@iqbalhakimi
terapi minda baca novel ni..sambil boleh berangankan..ngeee..

Qaseh dalia adelia on February 27, 2011 at 2:47 PM said...

hihi suka bace novel ...kuatkan semangat sis hehe

shida anwar on February 27, 2011 at 8:39 PM said...

@Qaseh dalia adelia
...ngeee....sehari x pegang novel rasa x lengkap..x buka internetpun rasa kosong...hihi..

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates