Friday, January 28, 2011

blog list Ben Ashaari?-hari ini dalam sejarah

Posted by Helmei Rashid at 7:03 PM
hari ni dalam sejarah..hihihi...(gelak dulu sebelum org gelakkan aku)

termasuk yang ini dah ada 3 n3 aku tulis hari ni..hahahaha..(gelak lagi..ada yg kena sepak ni kang..)...selalunya 3,4,5,6 hari sekali..bukannya apa aku rasa macam bulan jatuh ke riba plak bila tengok blog list terbaru en. Ben "Koleksi Shida" tersenarai gak...huyey...huyey...sungguh aku rasa terharu campur teruja sangat2lah...

malu pun ada bila blog kerdil ini terpilih sama bila aku antar ni (jenguk sini)..terima kasih banyak2 en.Ben..rasa x cukup sepuloh jari tangan kaki rasa nak pinjam tangan jiran tetangga nak ucapkan terima kasih..aku tau niat en. Ben..nak tolong blogger baru cam aku ni...Insya Allah ini semua aku jadikan semangat untuk aku terus berkarya (poyo...) dan berniaga..

semangat...semangat...benda pertama dalam otak aku nak amik kesempatan ini tuk mencuri perhatian blogger2 dan pembaca novel..serta peminat coklat..wah coti raya cina ni walau 4 hari je akan kugunakan dengan sebaik mungkin untuk menjalan misi ni..

terima kasih en. Ben..

2 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir on January 29, 2011 at 6:14 AM said...

hehe...tahniah2 =)

shida anwar on January 29, 2011 at 8:52 AM said...

@iqbalhakimi
...tq..tq...tahniah gaak kat iqbal..

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates