Friday, January 28, 2011

baca doa banyak2..

Posted by Unknown at 4:55 PM
gambar:google


ahaks...malam sok ada company dinner...dah 10 tahun dah company aku (bila masa aku register company ni atas nama aku)..dah 7 tahun aku berkhidmat di sini..bermacam suka duka aku lalui..sampai uncle guard pun dah kenal sangat muka ni..

dari dtg keje naik motor, pas tu up sikit naik keta pastu down balik naik moto) sbb en. hubby kijer kena pakai keta..so aku terpaksa berkorban)...wah banyak sungguh peluh menitis di sini..tak kurang air mata yang mengalir..dari bujang sampai dah sepasang dah buah hati pengarang jantungku..

seperti selalu bila company dinner jer mesti ada grand prize berupa wang ringgit (sungguh mata duitan) selain lucky draw berupa hadiah yg di supply oleh supplier...aku dah aim hadiah...ada tv beb..kecik jer incinya tapi tak kira..dapat jer aku nak jual kat kedai amik yg besor sikit..tv kat umah tupun dah patut di tukar..kejap celik..kejap malap

so malam ni kenalah aku doa lebih2 sikit minta murah rezeki..untung2 dapat tv..takpun dapat grand prize RM1000 dengornya...huyey..


p/s:-berdoalah kamu dengan sesungguh hati dan seikhlasnya kepada yang Maha ESA



0 comments:

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates