Friday, January 21, 2011

kering...kontang...

Posted by Unknown at 10:30 PM

kering...kontang...jenuh dah duk but BW...nak cr idea nak buat n3 baru (nak cari...bukan nak curi...penekanan perkataan "nak cari"..hihi)...tapi idea tak mari-mari gak...adoilah dari 2 hari lepas dok n3 yg sama..buat malu je kat org yg lalu lalang singgah (ada k yg singgah...?)..

dolu-dolu kawan2 yg mengikuti "ketinggian" aku (bukan perkembangan sebab dr zaman sekolah sampai skang badan aku x pernah nak kembang walaupun time pegnen..tetap kurus keding) selalu cakap tgk pada cara aku menggilai novel (sila klik sini untuk tgk betapa gilanya aku ngan novel) dorg selalu tolong fikirkan tuk aku yg satu hari nnt aku boleh jadi sorg penulis.. perghhh... tinggi tul angan2 dorg tuk aku..




makanya akupun trylah berjinak-jinak ngan dunia blog ni mana tau blh jd penulis ke...(walau sebenarnya tu niat kedua..niat pertama tgklah aku nyer header "my business, my empire...konon...)..hampeh...x der bakat langsung....hasilnya keluarlah n3 karut marut ni...alahai...siannya aku..

ps:-pesan khidmat masyarakat..jangan muntah kat depan pc/lappy pas baca n3 ni..pi masuk toilet dulu ye

0 comments:

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates