Wednesday, March 30, 2011

masa untuk di uji..

Posted by Unknown at 12:40 PM
Salam semua..

Dah dua minggu tak update blog...kekangan masa?...oh tidak masa yang Allah dah bagi cukup untuk kita..cuma kita manusia yg alpa untuk membahagikannya sebaik mungkin..hmmm...

hilang mood... mungkin itu yg sebenarnya..dengan kesihatan yg kurang mengizinkan..anak2 yang turut demam + batuk (sampai sekarang si kecik masih batuk). Dalam diary (di dalam hati) March'2011 benar2 menguji..masalah peribadi tak ketinggalan turut menghimpit tapi biarlah tidak berkongsi..tak sesuaiiiii...bak kata kak OGY Ahmad Daud..

UCU (adik bongsu mak) sekarang berada di hospital..baru menjalani pembedahan membuang kaki sampai ke peha akibat diabetis..pagi tadi telefon UCU Yang (wife UCU) badan UCU dah bengkak2 seluruh badan..air x boleh circular dengan baik..aduhai rasa tersentap...mlm tadi UCU tak boleh tido rasa panas dan sakit di tempat yg operate..YA ALLAH kasihanilah UCU ringankanlah sakitnya..

ACHIK AMAT (adik abah) Alhamdulillah dah keluar hospital..juga minggu lepas telah di masukkan ke IJN (Institut Jantung Negara)...dah sedia nak operate tapi tak jadi..syukur..pagi tadi telefon ACHIK ITA (wife ACHIK AMAT) achik dah beransur ok..Alhamdulillah..

Ujian yg melanda membuatkan aku terus berfikir..Allah sayangkan aku sebab tu dia menguji diri ini..sabar ye Shida..Allah hanya menguji insan yang mampu untuk menghadapinya..

p/s-Alahai baru teringat hutang cik GK satu entry tuk KBU lah..sorry cik GK..


2 comments:

eira on April 1, 2011 at 12:51 AM said...

sabar ea..

shida anwar on April 1, 2011 at 1:02 PM said...

@eira
Insya Allah..tq iera

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates