Thursday, March 10, 2011

Ya Allah permudahkan urusanku...

Posted by Unknown at 1:35 PM
Salam...

Di saat ini hati merintih tapi cuba ku tahan air mata dari mengalir...jika dapat ingin terus ku sekat agar tiada lagi walau setitik..namun aku insan lemah..dugaan Allah sedang menjenguk..paksa atau rela mesti juga aku tempuh..

Ya Allah aku hamba-Mu yang kerdil memohon kasihan dari-Mu untuk menepuh hidup yang penuh pancaroba..mengalir air mata darah sekalipun segala telah berlaku..pinjamkan aku kekuatan..hulurkankan aku ketabahan..sesungguhnya aku hamba-Mu yang selalu meminta-minta..


2 comments:

kay_are on March 10, 2011 at 9:18 PM said...

nape ni akak?? ade problem ke? banyak sabar ye =)

shida anwar on March 11, 2011 at 8:41 AM said...

@Kay_are
Allah sedang menguji akak..terima kasih dik..

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates