Tuesday, March 15, 2011

Serupa tapi tak sama

Posted by Putera Helmei at 8:30 PM
salam semua..

serupa tapi tak sama...

ape bendalah Shida anwar nak ngarut ni


cuba korang tengok ni...

pastu tengok ni pulak

sumber:karangkraf

tengok cover lain sesangat..tapi tengok tajuk amatlah sama...itulah masalah aku yang paling nyata...lupa nama penulis..lupa nama buku...main taram je beli..bila tengok cover best..penulis kesayangan pula sauk dan bayar..hasilnya..walau dah pernah baca..(pernah memilikipun satu masa dulu tp dah hilang..tak tau sapa tak pulangkan) aku dah membeli buat kali kedua.... bila beli? dah lama dah masa bulan satu hari tu Karangkraf ada buat sale...huhu..baru perasan pagi tadi bila nak baca kat opis.."rahsia di hati tak siapa yang tahu"..aik familiar sunnguh ayat tu..sampai mati aku ingat ayat tu..tapi napalah sengal masa beli tak baca betul2...LOL..

tak pelah nasib aku sayang penulis tu..lagipun buku yang lama dah hilang kira replacelah ni..leceh betul ko ni shida..walau boleh di kategorikan novelhorlic tapi nak mengingat tajuk semua buku...minta ampun..aku tau baca dan baca je...ngeee...

p/s-korang tak nak sewa novel ke..jenguklah sini

4 comments:

Warna Warni Kehidupan on March 16, 2011 at 10:42 AM said...

tu la..new packaging ni kadang2 mengelirukan hehe

shida anwar on March 16, 2011 at 12:45 PM said...

@Warna Warni Kehidupan
betul..terutama kepada pelupa tegar..ngeee..

TAYAR PANCIT on March 21, 2011 at 3:57 AM said...

hai saye da join belog anda:) follow saye balik eh @ http://ow.ly/4i6yv

Nobita Sensei on March 24, 2011 at 12:15 PM said...

macam silap mata jugak ni..hehe.

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates