Tuesday, October 5, 2010

nina bagi saya AWARD'S RAYA...

Posted by Putera Helmei at 1:33 PM


sempat-sempat lagi ni nak ckp tima kasih kat nina sbb kasi awards kat saya..

mehlah baca jawapan saya plak..

Kalau balik raye rumah sapekah yang anda akan balik?
-turn husband dulu seromban…pas tu meluncur ke perak

Juadah apekah yang dihidangkan pada hari pertama Raya anda?
-omak mentuo den idang ketupat ngan kuah kacang + daging..

Pakaian anda dipagi raye?
-baju kurong Pahang

Anda pergi sembahyang raye tak?
- x pg pun tahun nih..

Masa salam dan mohon maaf dgn mak ayah, ape yg anda cakap?
-mahapkan salap silap halalkan makan minum minum

Brape byk duit raye yg anda selalu dapat?
-tukar soalan sendiri leh tak…berapa banyak duit raya yg selalu bebudak dapat dr saya…sehinggit…hahaha

Ape tema baju raye korang tahun ni?
-warna warni

Ape perkara yg korang suke mase hari raye?
-mari mengucah makanan

Siapa insan yg anda ingin mintak maaf sgt? Kenape?
-husband, mak,abah,mak mentua,pak mentua

Klu nk RAYA AWARD'S, kenelah tag kawan2 kamu juge..senaraikan
-sempat lg nak bg RAYA AWARD’S …ada lebih kurang 3 hari lg Syawal ni…

Saya bagi kat korang2 gaklah..


http://ratahtuli.blogspot.com/
http://fizandanfamili.blogspot.com/
http://books-2u.blogspot.com/


clap...clap...clap...clap...


0 comments:

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates