Tuesday, October 19, 2010

alahai di saat duitku tengah nazak

Posted by Zul Helmei at 3:46 PM






huwaaaa....rasa nak nangis..kenapalah di saat ni kau muncul sungguh aku masih belum bersedia untuk bertemu denganmu...walau bebulan sudah aku menanti tapi dengan satu harapan biarlah masa dan ketika yg aku dah cukup bersedia....bukan sekarang...bukan...oh tidak

katakan ini mimpi belaka...adakah aku terpaksa berjumpa juga dengan "kawanku" untuk membuat persediaan untuk bertemu denganmu...mungkin itulah yang sebaiknya supaya aku tidak menyesal berbulan2 kerana melepaskan peluang berharga untuk bertemu dengan dirimu yg memang aku nantikan...


p/s: minat nyer pasal terpaksalah beb...kalau korang xnak jadi macam saya ape kata korang sewa je kat saya...x payah beli...biar saya je yg beli...jenguklah





0 comments:

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates