Friday, April 1, 2011

Follower ke-100...tahniah Selipar Jepun..

Posted by Zul Helmei at 1:25 PM
Semalam...(semalam?..baru nak wat hari ni...aku memang suka terlambat..ngeee...) genap dah 100 org follower aku...jenuh merangkak berbulan baru nak dapat..uhuk..uhuk...almaklumlah blog picisan..dahlah picisan malas nak update plak tu...sowey yek...

toce tu Selipar Jepun...kerana menjadi follower ke-100...setelah post status kat Sahabat Blogger, Blogger Perak, Kami Blogger Utagha "siapa yang ke-100????"..member dari SB tanya URL..nengok2 member BP-an yang dah terjah..hihi..

apa kata hari ni ramai2 kita berkenalan ngan Selipar Jepun...jommmmmmmmmm...

p/s-tengah dok pikior...nak bagi apa ye kat Selipar Jepun..suka coklat dak?..


1 comments:

Muhammad Asyraf on April 1, 2011 at 2:15 PM said...

hahaha . tengss . saya tak kesah apa apa pun bule :D

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates