Thursday, September 30, 2010

demam

Posted by Putera Helmei at 1:00 PM
dua malam lepas saya demam..badan sakit,berbisa rasa sendi2...nak bangun pun x larat anak yg kecik dtg baring kat sebelah nak selimut gak sama2 saya.tak lama pas tu si sulong plak datang..."mak nape?,demam ye..." bertanya sambil betulkan selimut saya..

nak kena rehat ni...dah makan ubat ker..dia tanya lagi...saya angguk jer tak larat nak jawab...sambil peluk saya dia sambung mak kena minum air banyak2..makan nasik yer..nnt barulah sihat...saya geleng jer xnak..

mana boleh tak makan nnt sakit perut nnt susah nak sihat...aduhai anak rs nak sembuh demam masa tu gak...saya teringat semua tu saya buat dan tanya masa dia demam...dia ingat apa yg saya buat pada dia...sejuk rasa hati...si adik dr td angguk jer..mcmlah faham apa yg si abang ckp...mcm tu lah anak2 kalau kita jaga dan layan diorg baik2 mcm tu gak dorg akan layan kita balik...

mlm esoknya saya kuatkan gak teman dorg walau x berapa nak ok...layan tgk tv..layan bersembang...sian smlm x layan dorg dahlah siang ibunya bz women mlm j ngan dorg

2 comments:

~Taeyeon~ said...

skg nie musim deman kot...rush d pn baru baek dari deman.. batuk jer x baek2 lg..huhu

shida anwar on October 5, 2010 at 9:18 AM said...

RuSh D..

musim2 open house + musim ujan bertambah2 penyakit kalau x beringat...pagi ni anak sulong plak ngadu sakit pala muntah2..sian dia..

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates