Tuesday, September 14, 2010

Salam Aidilfitri....

Posted by Unknown at 3:03 PM
Salam Aidil Fitri.....

Berakhirnya Ramadhan yg penuh barakah...bertemu Syawal yang mulia...
Di sebalik kesibukan beraya + berkerja saya cuba luangkan masa untuk menyiapkan apa yang patut sebelum saya post kat blog ini...

Maaf...maaf... dan maaf....tunggu yer sedikit hari lagi akan penuhlah "book rental" saya dengan katalog buku yang akan saya sewakan kepada anda...mencuri2 masa abang dan adik tido (akibat keletihan bermain dan tak tido di siang hari) saya dengan tersengguk2 dan mata dah kelabu asap menaip dan mengambil gambar novel2 yang dah saya pilih bersesuaian dengan kehendak hati saya (ikutkan ada dekat 200 buah tp selected only sbb rasa tak sesuai)...

Tungguuuuuu



Salam Syawal

0 comments:

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates