Tuesday, November 2, 2010

tolong...blogku dah ada spider....

Posted by Unknown at 7:21 PM
Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Wah blog saya dah ada spider...toing...toing...lompat2 si spider tu...perli saya ekkk...spider?..nampak sangat lama dah x update n3...x blog walking...windu nya nak tau citer korang...

Bezes sungguh skang ni...nak sampai ujung tahun dah nak audit...keje kilang manufacturing adminnya penuh dengan drawing yg busuk masam ngan segala DNA mesin...ada minyaklah...ada darah org cederalah...wah nampak cam ganazzzzz jer kilang saya ni...ganaz x ganaz sangatlah kalau bebudak admin masuk production sehari 3-4 kali pas tu masuk balik admin kena top up minyak wangi setengah botol kalau tak bau besi...busyuknya...x baeekkkk tau...dari situlah saya dapat gaji..

last week saturday saya dah bergelumang ngan lebih seribu dwg yg perlu di filling...mak ai berapa tahun x buat filling ni?...pemalas...bukan pemalas tp skang admin x cukup kaki tangan,mata telinga...ni lah jadinya bila nak audit..huwaaaaa...ada sesap ngah cari keje...mehlah datang tolong saya wat filling...

dah lah dulu nak sambung wat kijer...sok my boss masuk tengok meja x clear lagi harus kena tanya.."OT banyak2 u buat apa"..(sambil cekak pinggang)...dia x baca punyalah blog ni sbb tu berani tulis...hahaha...

salam sayang...huhu...korang sayang saya ker...



p/s-ingat nak tunjuk kat korang drawing yg penuh DNA mesin ngan DNA org tu tp cable plak tertinggal...sok lah saya masukkan..



0 comments:

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates