Wednesday, June 8, 2011

bila aku naik hantu-syaitan bermaharajalela..

Posted by Zul Helmei at 1:35 PM

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Syaitan berada di mana-mana...sedang ko sibuk main fb lagilah bermaharajalela..sebab tengah curi tulang waktu kerja..menari2 sama laju ngan jari jemari yang menekan-nekan key board...

hari ni ko dah menang ye syaitan..seronok ko ye duk lompat2 atas kepala aku ni...wah-wah kemain lagi ye...siap ajak sedara mara wat joget lambak lagi...adoilah busuk ar ko kencing2 kat atas kepala aku ni oi...buruk perangai betul si syaitan ni..

Allah huakbar...dah lama diam diri bila rasa tak tahan masa tulah syaitan ambil kesempatan..sebab tu lah ramai yang mengingatkan sabar..sabar..sabar...sabar tu kan separuh dari iman..dah lama x mengamuk hari ni terjadilah perbalahan mulut...adoyai...nasib baiklah cepat sedar kalau tak mahu ada yang makan penampar..last2 keluarlah post ni kan fb hahaha

"KALAU DAH PERANGAI MACAM SETAN TU MEMANG SETAN LAH JUGA...DAHLAH TU GILA PULAK....SIAL PUNYA ORANG...KO XKAN HIDUP SENANG ANIAYA ORANG...RODA TU BERPUTAR.."

-Astaghfirullah halazim-

p/s-sesekali dapat lepaskan marah syok gak kan..hihi

0 comments:

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates