Friday, December 24, 2010

saya dah selamat.....

Posted by Unknown at 9:51 PM
dah kuar spital tp malas nak donload gambar yg just beberapa keping...

dah sihat?...mana leh sihat terus amik masa sikit nak back to normal hormon ni....harap2 sihat teruslah...ingat best ker dok spital..huhu..

otak still zero walau dah out spital seminggu...xde idea nak nulis skang just tekan2 campur ngarut2..nak bg info kat kengkawan saya dah kuar spital...operation berjaya...huyey...result..doctor ckp if org kat makmal tu x layan 'muka buku' (facebook) lebih2 so x sampai sebulan dapatlah..

kepada yang mendoakan tuk saya tima kasih semua...

p/s-bila saya dah rajin saya donload gambar leher saya yg kena sembelih ngan doctor tu yek...tata..


2 comments:

Mama Kembar 3 on December 31, 2010 at 3:09 PM said...

salam shida. moga cepat sembuh. amin

shida anwar on December 31, 2010 at 6:45 PM said...

mama-Insya Allah...terima kasih..

 

Shida Anwar Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates